אופטימיזציה זו רק מילה שעשויה להישמע מעט מסובכת, אך אל דאגה במהרה יתאפשר לכם להבין את פירוש המושג ואף לבצע אותו בעצמכם עם הכלים הנכונים והידע – כל אחד יכול. למעשה אופטימיזציה היא מכלול של תנאים מסוימים שמאפשרים למנוע החיפוש של גוגל לקדם את אתרכם ולפיכך לגרום לו "לאהוב" אותו יותר וזאת מאחר ועמדתם באותו תנאים בסיסיים שבלעדיהם הקידום היה כמעט ובלתי אפשרי. החלק החיוני והחשוב ביותר בקידום הנו התוכן שנכתב באתר , המאמרים אותם אנו כותבים ורוצים לקדם במנוע החיפוש. אז כיצד נעשה זאת בצורה נכונה? לפניכם 21 תנאים חשובים במיוחד לקידום האתר כאשר במכלול כולם הם נקראים בביטוי הידוע "אופטימיזציה".

כותרת המאמר:

  • עליה להכיל ביטוי החיפוש אותו אתם רוצים לקדם למשל אם הביטוי שלכם הוא "אופטימיזציה המדריך למתחילים", אזי תבחרו את הביטוי בכותרת המאמר.
  • מומלץ להתחיל את כותרת המאמר עם הביטוי הרצוי לקידום.
  • עליה להכיל לפחות כשלושה מילים ובנוסף על כך לא לחצות את קו ה-66 תווים.

כתובת המאמר:

  • שם הביטוי חייב להופיע ככתובת המאמר לדוגמה: xxx.co.il/אופטימיזציה.

אם הנכם משתמשים בוורדפרס מומלץ להוריד את התוכנה בשמה: "יוסט SEO" תוכנה מומלצת במיוחד שמאפשרת לכם לבצע אופטימיזציה בצורה נוחה יותר בעיקר למתחילים שבניכם.

תיאור המאמר:

  • בשטח תיאור המאמר חשוב להכיל את הביטוי אותו אתם מעוניינים לקדם (חשוב שיופיע לפחות פעם אחת), בנוסף על הביטוי להופיע בראשית התיאור ורק לאחר מכן להמשיך את התיאור של המאמר.
  • על התיאור להכיל לא יותר מ-160 תווים.

ראש המאמר:

  • ראש המאמר הנו החלק והפסקה הראשונה שגוגל יסרוק ולכן חשוב שבראש המאמר יתבצע כותרת תחת H1 שלמעשה יכיל את מילת המפתח של האתר, אם לא הצלחתם להבין מהו H1 , זוהי כותרת שניתן לכתוב בשפת Html ולמעשה יש לה משמעות רבה לקידום בגוגל.
  • לאחר ה-H1 מומלץ לכתוב תיאור תחת כותרת H2 ואפשר גם להוסיף H3.

התוכן:

בקידום אתרים ישנו מונח בשם "התוכן הוא המלך" ולכן החלק הבא הוא החלק האולי חשוב ביותר עליו צריך להשים דגש כאשר מבצעים אופטימיזציה בתוך המאמר עצמו.

  • מלל של לפחות 500 מילים.
  • מילת הביטוי אותו אתם מעוניינים לקדם צריך להוות כ-2 עד 3 אחוזים מכלל המלל במאמר.
  • חשוב שמילת המפתח תופיע בחלק הראשון של המאמר (50-100 מילים ראשונות)
  • הביטוי אותם אתם רוצים לקדם יהיה בעל לפחות קו תחתון אחד מכלל המאמר.
  • הביטוי יופיע לפחות פעם אחת בכתב נטוי.
  • הביטוי יופיע לפחות פעמיים ב-BOLD (מודגש).
  • על תוכן המאמר להכיל לא רק מלל אלא גם הוספת תמונה (מומלץ לפחות אחת) שבה הכותרת כוללת את הביטוי אותו אתם רוצים לקדם.
  • מומלץ לכלול במאמר את הביטוי שלמעשה יופיע כ-"לינק חיצוני" לעבר אתר אחר.
  • מומלץ לכלול במאמר את הביטוי עם לינק פנימי בתוך האתר שלנו.
  • לא תמיד מתייחסים לסוף המאמר שאנו כותבים, אך יש חשיבות לשילוב הביטוי גם לקראת סוף המאמר -50 עד 100 מילים אחרונות.

לאופטימיזציה יש חשיבות בשנים האחרונות במטרה שהתוכן לא רק ישתלב בביטוי אותו אתם מעוניינים לקדם, אלא במטרה שיהיה תוכן איכותי ומעניין. קידום אתרים בגוגל הפך לתחום שעל טעויות משלמים ולמעשה אדם שיבצע "קידום שחור" , יענש בדרכים כאלו ואחרים על ידי המנוע החיפוש וזה חבל מאד. גם לאותם מקדמים מתחילים עבור אתרים חדשים , חבל לפתוח את הקידום ברגל שמאל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים