קידום אתרים בפייסבוק לבעלי אתרים - מדריך מלא למתחילים

קידום בפייסבוק הנו תחום בפני עצמו כאשר דרכי הקידום מגוון עבור מנהלי האתרים והשפעותיו מרגע הפרסום בפייסבוק עשויות להיות מצד אחד מאד אפקטיביות באותו הרגע אך ברגע אחר חסרות חשיבות. אז כיצד ניתן לבצע את ההבדל ולדאוג שבסופו של דבר קידום בפייסבוק יהיה בעל משמעות עבור האתר אותו אנו מקדמים?

בפייסבוק ניתן ליצור דף עסקי ועל ידי כך לקדם את בית בית העסק/האתר אותו אתם מעוניינים לשווק. בעקבות יצירת הדפים, השיקה חברת הפייסבוק אופציית קידום בפייסבוק יעילה במיוחד – "קידום פרסום" עבור סטטוס/תמונה/סרטון. באפשרות זו למעשה הלקוח (מנהל הדף) יכול לבחור להשקיע סכום מסוים של תקציב עבור מוצר שאותו הוא מעוניין לשווק ואף לבחור לשווק זאת ע"פ גילאים, נשים או גברים וכמן כן לבחור מהו התקציב אותו הוא מעוניין להעמיד בהתאם לחשיפה.

ניתן גם לשווק את הדף העסקי שלכם דרך "פייסבוק ממומן" אפשרות יחסית די חדשה שנכנסה למערכת לפני מספר שנים בודדות והדבר מקנה לאותו בעל עסק לרכוש שטחי פרסום בתוך פייסבוק ולמעשה לקבל חשיפה גדולה במיוחד בהתאם לתקציב שנבחר מראש על ידי הלקוח.

לא כל מוצר מומלץ לשיווק דרך הפייסבוק וזאת להבדיל מקידום אתרים בגוגל כאשר במנוע החיפוש של גוגל מומלץ כל מוצר באשר הוא לשווק ולקדם אותו דרכו. בנוסף לכך השיווק בפייסבוק הוא בד"כ מיידי ואינו כרוך בסבלנות רבה כפי שנדרש בקידום אורגני בגוגל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים