בניית אתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט

Share This Post

בניית אתר אינטרנט

כל עסק המעוניין להרחיב את מאגר הלקוחות שלו חייב להפגין נוכחות ברשת האינטרנט. לצורך כך יש להיעזר באנשי מקצוע שייבנו את אתר האינטרנט. תהליך זה מחייב תכנון והתחשבות בשיקולים שונים, ולכן מומלץ להסתייע בבוני אתרים שיודעים לעקוף את כל המכשולים, ולהקים אתר מאובטח וידידותי לגולשי הרשת, לרבות אלה מביניהם המעוניינים לבצע רכישה.

 

הנהירה הגדולה לאינטרנט

לאחר מספר שנים בהן עסקים וחברות הקימו אתרי אינטרנט בקצב גובר, בשנים האחרונות ישנה נהירה לתחום זה, לאור המעבר העולמי לשיווק וקנייה דיגיטליים. לכן, בניית אתר אינטרנט עומדת בראש סדר העדיפויות עבור עסקים ותיקים שעדיין לא הקימו אתר, כמו גם עבור עסקים חדשים שימקדו את עיקר מאמציהם בשיווק דיגיטלי.

Netsite – בניית אתרי אינטרנט מציעה ללקוחותיה שירות בתחום זה, כולל הקמת אתר אינטרנט חנות. יש להבחין בין הקמת אתר אינטרנט שנועד לקדם את העסק ולהפנות לקוחות להתקשר או ליצור קשר בדרכים אחרות, לבין אתר אינטרנט חנות המציע אפשרות לבצע רכישות באתר עצמו.

 

בניית אתר אינטרנט

כאשר מחליטים לבנות אתר אינטרנט, המהלך מחייב תכנון והתייעצות עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון. בשלב התכנון חשוב לחשוב על קהל היעד אליו יפנה האתר. לדוגמא, אם מדובר בקבוצת גיל מסוימת, האתר יצטרף להתחשב במאפייני אותה קבוצת גיל.

כמו כן, בניית אתר האינטרנט צריכה להתחשב במוצר או במוצרים המוצגים בו. האם המוצרים הם מוצרי פרימיום יוקרתיים או שמדובר ברמת שירות עממית יותר?

חשוב מאוד להשקיע מאמץ בדף הבית, שכן הוא דלת הכניסה לאתר כולו ועבור רוב הלקוחות זהו הדף הראשון באתר בו הם נתקלים.

בנוסף, בתהליך בניית אתר אינטרנט או אתר אינטרנט חנות יש צורך לבדל אותו לעומת המתחרים. הוא צריך להיות ייחודי לעומתם וצריך להציע ו/או להציג דבר מסוים שישכנע את הלקוח הפוטנציאלי לרכוש או לגלוש בו.

שיקול נוסף הוא אופן הבנייה של הדפים הפנימיים, גם לגבי המבנה וגם לגבי התוכן. כמו כן, יש לבצע בקר איכות לאתר, לוודא כי כל הקישורים תקינים וכי הוא עולה במהירות ובתצורה נכונה.

 

התאמת האתר לגוגל ולפלטפורמות שונות

אחד המרכיבים החשובים ביותר בעת בניית אתר, הוא לוודא שהאתר מותאם לקריטריונים של גוגל. לתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש הפופולארי, בעל המונופול העולמי, יש חשיבות רבה. גוגל מדרגת אתרים על סמך קריטריונים שונים. פופולאריות הוא אחד מהם אבל ישנם גם קריטריונים טכניים כמו המהירות בה עולה האתר, וישנם קריטריונים תוכניים. בנוסף, כאשר בונים אתר אינטרנט יש חובה לוודא שהוא מותאם, הן לאלה הגולשים באמצעות מחשב ואלה הגולשים דרך הנייד. כמו כן האתר צריך להציע נגישות לרשתות החברתיות השונות, שכן שיווק דרכן הוא אמצעי יעיל ביותר.

 

התוכן הוא המלך

אחת הדרכים המוכחות לקדם אתר אינטרנט, בדירוג של גוגל, היא שיתוף תוכן רלוונטי. אך לא כל תוכן מתאים ואופן הצגתו גם חשובה. במילים אחרות, יש צורך באופטימיזציה של התוכן, ובשביל זה צריך מומחים לבניית אתר אינטרנט.

 

אבטחת האתר

בניית אתר אינטרנט, במיוחד כאשר מדובר באתר אינטרנט חנות, חייבת לשים דגש על אבטחתו מפני פריצה, שכן מקרה אחד שכזה מספיק לקריסת העסק עקב אובדן אמון הלקוחות, הסתבכות משפטית או חסימת האתר לצורכי תשלום כופר. זאת הסיבה שאנו, Netsite בניית אתרי אינטרנט, שמים דגש מיוחד בנושא ומשתמשים בכל פרוטוקולי האבטחה הנדרשים לאבטחת האתר מפני גורמים זדוניים.

בונים איתכם את האתר שלכם

Netsite מציעה ללקוחותיה מגוון שירותים בעזרתם ניתן להפגין נוכחות ברשת האינטרנט. בימינו, נוכחות זאת הכרחית שכן כולם נמצאים ורוכשים ברשת. אנחנו מציעים לכם לבנות אתר תדמיתי, לבנות אתר חנות ולקדם את האתר בגוגל, פשוט כי בלעדיו אף אחד לא ידע שאתם קיימים.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

בלוג

SEO promotion

קידום אתרים בגוגל

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

תפריט נגישות